Últimes notícies

Data i lloc

Et mantenim al dia

Subscriu-t’hi

Rep la newsletter per tenir informació sobre els nostres programes.

Contacta'ns

Contacta amb nosaltres per obtenir més informació sobre els nostres programes i iniciatives.

ALMA, la xarxa social social

El futur del càncer, a debat

Una conversa sobre els avenços contra el càncer amb la Dra. María A. Blasco, directora del CNIO, i el Dr. Josep Tabernero, director del VHIO i de la Unitat d’Investigació de Teràpia Molecular del Càncer – Fundació ”la Caixa”.

La entrada El futur del càncer, a debat se publicó primero en ALMA.

Ballant un vals amb el dolor

El Román té una malaltia pulmonar crònica que l’ha dut a l’hospital en moltes ocasions. Avui sap com pot convertir el dolor en serenitat gràcies al Programa per a l’atenció integral a persones amb malalties avançades de ”la Caixa”.

La entrada Ballant un vals amb el dolor se publicó primero en ALMA.

Units en cos i ànima

36 comunitats i entitats participants obren les portes dels seus centres de culte a Barcelona per celebrar la Nit de les Religions, una trobada cultural organitzada per AUDIR amb el suport del projecte ICI de la Fundació ”la Caixa”.

La entrada Units en cos i ànima se publicó primero en ALMA.

La vida al final de la vida

En la recta final de la vida, la companyia esdevé un gran tresor. Amb l’objectiu d’oferir-ne a les persones que en necessiten va néixer el programa Final de vida i soledat de la Fundació ”la Caixa”, actiu fins i tot en temps de COVID-19.

La entrada La vida al final de la vida se publicó primero en ALMA.

Següent