Imprimir la notícia

L'Obra Social ''la Caixa'' presenta al centre penitenciari asturià de Villabona el projecte CiberCaixa Solidàries

Astúries, 28 Abril 2009

L’Obra Social ”la Caixa” posa en marxa a Astúries un projecte adreçat a l’ensenyament d’informàtica als interns dels centres penitenciaris espanyols a través de la gent gran.

Des del mes de gener passat, 10 persones grans, membres de l’Asociación de Mayores Asturianos Voluntarios de Informática, ensenyen noves tecnologies a 72 joves interns del Centre Penitenciari de Villabona a Astúries.

Complementant aquesta iniciativa, la Fundació ”la Caixa” impulsa el programa Informàtica i Comunicació al centre penitenciari, adreçat a la gent gran en reclusió i impartit per professionals.

Durant la fase pilot, aquest projecte formatiu, educatiu i ocupacional ha estat un èxit entre els usuaris, i ha registrat un nivell d’interès notable entre els interns. Com a conseqüència d’això, l’Obra Social ”la Caixa” i el Ministeri de l’Interior faran extensiu el programa a més centres penitenciaris espanyols.