L'Obra Social ”la Caixa” i la Diputació de Barcelona recuperen l'entorn del Santuari del Corredor

Barcelona, 26 Març 2010

La recuperació de més de 10 hectàrees destinades a la pastura i 18 kilòmetres de franges de prevenció contra incendis forestals; la creació de dos punts d’aigua per als ramats; l’adequació d’una bassa per a amfibis; la plantació de centenars d’arbres i arbustos, i la construcció d’un mirador són algunes de les actuacions més destacades dels treballs de recuperació de l’entorn del Santuari del Corredor, al Parc del Montnegre i el Corredor, i del conjunt de la carena d’aquesta serra.

L’objectiu principal és incidir globalment en la conservació i la millora dels sistemes naturals d’aquesta zona, la potenciació d’activitats socioeconòmiques que afavoreixin la diversitat i la qualitat dels paisatges, i l’ordenació de l’ús públic en un espai natural molt visitat.

Aquest projecte integral, que s’ha centrat en dos grans espais (l’entorn del santuari i les finques de Ca l’Arenes i Can Bosc), s’emmarca dins el conveni de col·laboració entre l’Obra Social ”la Caixa” i la Diputació de Barcelona.

Més informació a la nota de premsa en PDF