La Societat Espanyola de Cirurgia Toràcica i Cardiovascular i l'Obra Social ”la Caixa” presenten el Primer informe del registre espanyol de cirurgia cardiovascular de l'adult

Madrid, 7 Juny 2013

Les taxes de mortalitat en cirurgia cardíaca en pacients espanyols són similars o més baixes que les d’Alemanya, Gran Bretanya i el conjunt de la Unió Europea.

Malgrat que el risc dels pacients de cirurgia coronària és el més alt de la Unió Europea, la mortalitat quirúrgica a Espanya és inferior.

Gairebé la meitat dels procediments coronaris duts a terme a Espanya es duen a terme amb caràcter d’urgència, cosa que afecta la mortalitat i l’estada hospitalària.

Més informació a la nota de premsa en PDF

Informe complet