L’Obra Social ”la Caixa” impulsa la cura de les persones grans del segle XXI

Madrid, 14 Gener 2015

L’Obra Social ”la Caixa” posa en marxa un procés de reflexió per millorar l’atenció i la cura de les persones grans. Per això, ha reunit avui a CaixaForum Madrid els representants principals de les administracions i dels agents socials en l’atenció a aquest col·lectiu. En els mesos vinents, aquesta trobada es portarà a terme també a diferents ciutats espanyoles.

El context socioeconòmic actual, marcat per l’envelliment creixent de la societat i els profunds canvis en les estructures familiars, requereix un replantejament pel que fa a l’atenció que reben les persones grans. L’objectiu de les trobades és definir quines són les necessitats del col·lectiu i quin és el millor model d’atenció en cada cas.

La iniciativa s’emmarca en l’emblemàtic Programa de Persones Grans de l’Obra Social ”la Caixa”, inaugurat el 1915 amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida d’aquest col·lectiu. Un segle després, el projecte disposa de més de 600 centres a tot Espanya i atén cada any 750.000 persones grans.

Més informació a la nota de premsa en PDF