Passejades de Nobel. CaixaForum Barcelona

Barcelona, 16 Abril 2018

Des de l’any 2005, Kim Manresa (Barcelona, 1960) i Xavi Ayén (Barcelona, 1969) han recorregut mig món entrevistant els premis Nobel de literatura en els seus llocs de residència o en escenaris de les seves obres. Els veiem en acció, movent-se: escrivint, caminant, corrent, comprant, menjant, xerrant amb amics, actuant sobre un escenari, de vegades rient o plorant i tot sovint fonent-se amb un paisatge que les seves obres han fet universal. D’aquesta manera han compost un treball únic i irrepetible, un conjunt que dibuixa un mapamundi literari que ens porta a diferents ciutats, països i continents.

El projecte ha estat reconegut per l’Acadèmia Sueca, que l’ha incorporat al Museu Nobel d’Estocolm. Fins avui, la càmera de Manresa ha retratat un total de 23 autors i ara, per primera vegada, 96 fotografies d’aquestes trobades es veuen juntes a l’exposició Passejades de Nobel, organitzada per l’Obra Social ”la Caixa” a CaixaForum Barcelona.

Passejades de Nobel es podrà visitar a CaixaForum Barcelona (Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8) del 17 d’abril al 2 de setembre de 2018

Més informació a la nota de premsa en PDF

La reproducció de les imatges proporcionades està autoritzada exclusivament per a la promoció en els mitjans de comunicació de l’exposició Passejades de Nobel als CaixaForum Barcelona i durant el període de temps en què tingui lloc l’exposició.
Les imatges no es poden fer servir per usos aliens a la comunicació de l’exposició ni es poden emmagatzemar en arxius fotogràfics.
Les imatges no es poden retocar, editar, reenquadrar, tallar ni alterar de qualsevol manera.
És obligatori fer constar el peu de foto i el copyright de la imatge.
No es podran fer servir més de 7 imatges en l’article.

En els mitjans digitals, les imatges publicades han d’estar en una resolució inferior a 100 píxels por polsada (PPP).
Per a usos a pàgina sencera o qualsevol altre ús de les imatges, si us plau, contacteu amb [email protected]