Els voluntaris de ”la Caixa” celebren una jornada lúdica per a més de 5.000 nens i nenes en situació de vulnerabilitat

Madrid, 18 Maig 2019

Un de cada tres menors es troba en risc de pobresa, és a dir, 2,2 milions de nens i nenes a Espanya, segons la taxa AROPE de la Xarxa Europea de Lluita contra la Pobresa i l’Exclusió Social. Aquesta realitat fa difícil que els infants es desenvolupin plenament en els diferents àmbits de les seves vides, i que tinguin oportunitats per descobrir els seus talents innats i convertir-los en un valor per a la seva formació i el seu futur.

Davant d’aquesta situació, el Dia del Voluntari de ”la Caixa” 2019 està dedicat a l’impuls de tallers lúdics, artístics, culturals i mediambientals que contribueixin al desenvolupament i la integració dels menors. L’acció se celebra de manera conjunta a 41 ciutats de tot Espanya, amb la participació de 1.000 voluntaris i més de 5.000 infants en risc d’exclusió social.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha assenyalat: «Els voluntaris de ”la Caixa” ens recorden que és possible un món millor, on els uns s’ajuden els altres de manera desinteressada».