Herois ocults. Invents genials. Objectes quotidians. Tudela

Navarra, 2 Octubre 2019

• Què fa que un objecte quotidià es converteixi en un heroi ocult? Ens envolten centenars d’estris que han estat fabricats milions de vegades i que han esdevingut indispensables en el nostre dia a dia.
  • Són clàssics quotidians, però que, pel fet de ser productes industrials, encarnen ideals de la modernitat que encara avui són rellevants: economia de materials, funcionalitat i durabilitat. Organitzada per ”la Caixa” i Fundación Caja Navarra, amb la col·laboració del Vitra Design Museum, Herois ocults. Invents genials. Objectes quotidians ens revela alguns d’aquests elements indispensables i els analitza sota quatre aspectes: innovació, producció, evolució i inspiració.
  • L’exposició ens explica les històries que hi ha darrere de tretze d’aquests objectes quotidians i també detalla què s’amaga darrere d’alguns objectes propis de la cultura espanyola, com el càntir, el pal de fregar o el setrill antidegoteig.