”la Caixa” ha acompanyat a La Rioja més de 2.000 persones al final de la seva vida i més de 6.000 familiars

La Rioja, 24 Octubre 2019

• El programa s’implementa des de finals del 2008 en 128 hospitals i amb 133 equips d’atenció domiciliària a tot Espanya, a través d’una xarxa de 42 equips d’atenció psicosocial (EAPS), que proporcionen una atenció integral a les persones que es troben al final de la seva vida i als seus familiars, complementant la tasca dels serveis sanitaris.
  • A La Rioja el programa actua a l’Hospital de La Rioja, l’Hospital San Pedro, la Residència Santa Teresa Jornet i en cinc Equips d’Atenció Domiciliària a través d’un EAPS que pertany a la Fundación Rioja Salud.
  • La consellera de Salut, Sara Alba, assistirà a l’acte d’homenatge que tindrà lloc al saló d’actes de l’Hospital San Pedro de Logronyo.