”la Caixa” ha acompanyat a Navarra prop de 4.300 persones al final de la seva vida i més de 7.700 familiars

Navarra, 30 Octubre 2019

• El programa s’implementa des de finals del 2008 en 128 hospitals i amb 133 equips d’atenció domiciliària a tot Espanya, a través d’una xarxa de 42 equips d’atenció psicosocial (EAPS), que proporcionen una atenció integral a les persones que es troben al final de la seva vida i als seus familiars, complementant la tasca dels serveis sanitaris.
  • A Navarra el programa actua a l’Hospital San Juan de Dios de Pamplona, el Complejo Hospitalario de Navarra, la Unidad Asistencial de San Juan de Dios en Tudela, i a cinc Equips d’Atenció Domiciliària a través d’un EAPS que pertany a l’Hospital San Juan de Dios.
  • El director general de Salut de Navarra, Carlos Artundo, assistirà a l’acte presidit pel subdirector general de la Fundació Bancària “la Caixa”, Marc Simón, que tindrà lloc al Planetari de Pamplona.