CosmoCaixa obre una finestra a la ciència a través de les xarxes

Barcelona, 26 Març 2020

• La Fundació ”la Caixa” ofereix una programació especial de continguts digitals per les properes setmanes a les xarxes socials de CosmoCaixa amb la iniciativa #UnaFinestraALaCiència.
  • Amb l’objectiu de seguir estimulant l’interès científic amb la societat, la primera setmana obrirà una finestra al Cosmos amb un eix temàtic central de les propostes i activitats que se succeiran a les xarxes fins el proper dimarts.
  • Projeccions com les que es poden veure a l’àmbit Kosmos de la Sala Univers de CosmoCaixa, una conferència de l’astronauta Luca Parmitano (ESA) i càpsules de petites lliçons d’Astronomia des de la finestra seran algunes de les propostes destacades.