Enllaços recomanats

Cap llar sense aliments

Imprimir la notícia

La Fundació ”la Caixa” i CaixaBank impulsen una campanya solidària d’emergència a favor dels Bancs d’Aliments per pal·liar els efectes del coronavirus

Madrid, 1 Abril 2020

• Sota el lema Cap llar sense aliments, la Fundació ”la Caixa” i CaixaBank llancen una acció especial per ajudar famílies en situació de vulnerabilitat, agreujada ara per la crisi sanitària i social.
  • L’objectiu és recaptar la màxima quantitat possible d’aliments i de fons per cobrir les demandes habituals ateses pels Bancs d’Aliments en les diferents campanyes presencials, que s’han vist afectades per la situació actual.
  • A partir de l’1 d’abril, tots els ciutadans podran oferir el seu suport econòmic a través dels canals operatius de CaixaBank, enviant un SMS amb la paraula «ALIMENTS» al 38014 o al web capllarsensealiments.org. La Fundació ”la Caixa” hi aporta 100.000 euros inicials per pal·liar les primeres conseqüències de l’emergència social.