CosmoCaixa aborda amb Miguel Delibes de Castro la importància del medi ambient a la societat del segle XXI

Barcelona, 3 Juny 2020

• Coincidint amb el Dia Mundial del Medi Ambient i sota el guiatge de Miguel Delibes de Castro, doctor en Ciències Biològiques, CosmoCaixa presentarà el diàleg participatiu Biodiversitat, conservació i patrimoni natural, dins del cicle Live Talks.
  • A la xerrada es tractarà sobre la importància del medi ambient en la societat del segle xxi i sobre com s’hauria d’actuar per poder conservar i protegir el patrimoni natural, especialment en un moment en què la pandèmia de la COVID-19 ha posat més de manifest que mai la necessitat de cuidar el planeta.
  • Una vegada superada la pandèmia, no s’ha d’oblidar l’emergència climàtica i ambiental en què estem immersos, a la qual cal donar resposta, tal com apunta la comunitat científica, amb una acció urgent per salvaguardar el medi ambient, la salut i la seguretat de la ciutadania.