La Fundació ”la Caixa” premia 17 projectes d’innovació social fets per alumnes d’ESO i batxillerat

Barcelona, 3 Juny 2020

• Són propostes d’Investigació i innovació en salut i medi ambient, detecció de Fake News i Big Data.
  • Per afrontar la nova etapa post-COVID creant noves iniciatives i transformadores que millorin la societat, els participants en els Reptes EduCaixa han demostrat que és essencial integrar Big Data, STEAM, emprenedoria i pensament crític.
  • Dels 1.537 equips de tot Espanya, Portugal i Colòmbia que van presentar els seus projectes als Reptes d’EduCaixa, se’n van seleccionar 81 per participar en el Campus Virtual durant la segona setmana de maig.