Imprimir la notícia

La Fundació ”la Caixa” crea el Jardí de la Dorothy, un espai de Cap Roig dedicat a la lectura i la relaxació

Girona, 5 Juny 2020

• L’indret homenatja l’aristòcrata anglesa Dorothy Webster, qui, juntament amb el seu marit, el coronel rus Nicolau Woevodski, van ser els artífexs del jardí botànic, considerat un dels més importats d’Europa.
  • El Jardí de la Dorothy està concebut perquè el visitant s’hi pugui asseure a descansar llegint un llibre, escoltar el so de la natura o gaudir del paisatge d’aquest enclavament únic.
  • El nou espai també ha inspirat una programació de visites guiades literàries per a adults i famílies.