Més de 640 persones s’uneixen en el vídeo coral participatiu Viva la Vida impulsat per la Fundació ”la Caixa”

Barcelona, 11 Juny 2020

• La Fundació ”la Caixa” ha llançat el seu primer projecte participatiu digital al so del tema Viva la Vida, de Coldplay, que ha reunit més de 640 participants de diferents edats i de tota la geografia espanyola.
  • La presentació de la iniciativa #JoCanto, que protagonitzen centenars de veus amateurs, arriba en plena desescalada després del confinament, i és un cant a la vida, la solidaritat i la superació per afrontar aquesta nova etapa amb optimisme per mitjà de la música.
  • El director artístic Daniel Anglès, el director musical Gerard Ibáñez, el productor musical Oriol Padrós i el creador audiovisual Merlí Borrell presentaran el vídeo coral a les 19 hores d’aquest dijous en una trobada via Facebook Live.