La Fundació Joan Miró i la Fundació ”la Caixa” presenten No em sents, la primera exposició museística a l’Estat espanyol de Nalini Malani

Barcelona, 18 Juny 2020

• Com a guanyadora de la setena edició del Premi Joan Miró el 2019, l’artista índia s’ha compromès plenament en el desenvolupament d’un projecte a l’alçada d’aquesta distinció.
  • L’exposició, concebuda i comissariada per Nalini Malani i Martina Millà, convida el visitant a explorar algunes de les temàtiques principals de l’obra d’aquesta artista, dedicada durant 50 anys a la defensa infatigable dels silenciats i desposseïts d’arreu del món, especialment de les dones.
  • Les obres seleccionades subratllen la riquesa i complexitat del treball artístic de Malani, basat en instal·lacions immersives i en una iconografia multicapa on convergeixen el coneixement profund de les mitologies antigues i la denúncia decidida de les injustícies contemporànies.