La Fundació de l’Esperança atén prop d’un centenar de menors vulnerables en el seu casal d’estiu basat en la Pedagogia d’Emergència

Barcelona, 26 Juny 2020

• L’entitat, impulsada per la Fundació ”la Caixa”, ofereix una opció de lleure educatiu a infants i adolescents que no tenen la possibilitat d’accedir a recursos d’oci durant l’estiu i que viuen en un entorn amb mancances socials, econòmiques i educatives.
  • L’objectiu del casal d’enguany és ajudar-los a superar traumes que en el context de la pandèmia han pogut activar-se, proporcionant-los seguretat i reforçant la seva autoestima i confiança en ells mateixos.
  • “Aquest any també garantim dos àpats saludables al dia –esmorzar i dinar- i això suposa un ajut per moltes famílies que tenen dificultats per cobrir les necessitats més bàsiques.”, afirma Núria Danés, directora de la Fundació de l’Esperança.