Enllaços recomanats

Fundació Cruyff

Imprimir la notícia

La Fundació Cruyff i la Fundació ”la Caixa” inauguren el Cruyff Court Palma amb Miquel Àngel Nadal com a ambaixador

Illes Balears, 14 Juliol 2020

• El Cruyff Court Palma és el cinquè camp impulsat, fruit de l’acord entre la Fundació Cruyff i la Fundació ”la Caixa”, per promoure l’esport com a via d’inclusió i cohesió social.
  • El conveni preveu la creació de 13 Cruyff Courts a diferents províncies d’Espanya, i també n’inclou el manteniment i la dinamització.
  • Els Cruyff Courts són petits camps de futbol d’ús lliure que fomenten la pràctica esportiva entre infants i joves en situació de vulnerabilitat i que pretenen transmetre valors com la responsabilitat, el respecte, la inclusió i el joc en equip, i l’educació en hàbits saludables.