Enllaços recomanats

CaixaForum Saragossa

Imprimir la notícia

La Fundació ”la Caixa” incorpora a CaixaForum Saragossa un robot que permetrà organitzar visites telepresencials

Saragossa, 24 Juliol 2020

• La Fundació ”la Caixa” ha incorporat al seu centre cultural de Saragossa el seu primer robot de telepresència, que permetrà organitzar visites comentades a l’exposició a distància.
  • Amb la incorporació d’aquesta tecnologia, inèdita a Espanya per a l’ús museístic, la Fundació ”la Caixa” té la intenció d’arribar als col·lectius que no es poden desplaçar habitualment a les sales d’exposicions.
  • En una primera fase, la Pilar —nom amb el qual s’ha batejat al robot, en referència a la patrona de Saragossa— estarà disponible per a la comunitat educativa, i és previst que funcioni a ple rendiment el curs escolar vinent. En una segona fase, la institució vol ampliar el nombre de robots als seus centres, com també el públic objectiu al qual aquesta tecnologia va dirigida.