La nova app Mosquito Alert, impulsada per la Fundació ”la Caixa”, incorpora dues noves espècies invasores i permet avisar de la picada d’un mosquit

Barcelona, 2 Octubre 2020

• Mosquito Alert s’expandeix a Europa, amb una nova app que permet avisar de la presència de fins a cinc espècies diferents de mosquits, quatre d’invasors (el mosquit tigre, el de la febre groga, el del Japó i el de Corea) i un d’endèmic, el mosquit comú.
  • Les dades obtingudes amb la nova aplicació permetran millorar l’avaluació del risc de transmissió de malalties com ara la febre del Nil Occidental, que aquest agost ha afectat Andalusia, el dengue i el Zika.
  • La nova aplicació incorpora un nou espai on les persones podran avisar quan els piqui un mosquit i informar en quin moment i en quina part del cos han rebut la picada.