Imprimir la notícia

Els centres de gent gran de la Fundació ”la Caixa” reobren a Catalunya adaptant l’activitat a la situació actual

Barcelona, 5 Octubre 2020

• L’entitat reprèn l’activitat presencial a 30 centres de gent gran propis de Catalunya seguint els protocols de seguretat establerts per les autoritats. A més, s’estrena la modalitat d’activitats en línia, enfocades al benestar físic i emocional, en les quals es preveu que participin més de 25.000 persones.
  • El 73 % de les persones grans han manifestat la necessitat de tornar al centre, i el 63,4 % hi tornarien malgrat un possible contagi, segons es desprèn d’un estudi fet per l’entitat en relació amb la COVID-19.
  • Des del principi del confinament, el Programa de Gent Gran ha acompanyat més de 34.000 persones i ha facilitat la realització de més de 1.000 activitats construint espais relacionals per superar les possibles situacions d’aïllament social i soledat.