Enllaços recomanats

ISGlobal

Imprimir la notícia

Les vacunes contra el coronavirus susciten dubtes entre part considerable de la població mundial

Barcelona, 20 Octubre 2020

• Investigadors de l’Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal), una institució recolzada per la Fundació ”la Caixa”, la City University of New York Graduate School of Public Health (CUNY SPH), el Vaccine Confidence Project de la London School of Hygiene and Tropical Medicine (LSHTM) i la Georgetown University Law School publiquen a la revista Nature Medicine un estudi que revela reticències a nivell global a vacunar-se contra la COVID-19.
  • A partir de les dades de l’enquesta COVID-SCORE prèviament validada, en una mostra de més de 13.400 persones de 19 països fortament afectats pel virus, els investigadors han trobat que el 72% dels participants probablement acceptaria vacunar-se contra la COVID-19.