Més de 5.000 estudiants i investigadors han rebut una beca de la Fundació ”la Caixa” per ampliar la seva formació d’excel·lència

Barcelona, 6 Novembre 2020

• Un total de 5.213 estudiants i investigadors han tingut l’oportunitat de formar-se a les millors universitats i centres de recerca del món gràcies als emblemàtics ajuts atorgats per la Fundació ”la Caixa”.
  • L’entitat ha destinat una inversió total de 304,8 milions d’euros des del naixement del programa de Beques el 1982 per potenciar el talent de joves estudiants en totes les disciplines i per impulsar la recerca puntera.
  • Isidre Fainé, president de la Fundació ”la Caixa”, explica: “Som davant d’un programa veritablement transformador, capaç de canviar del tot la vida de les persones que accedeixen a la beca, però també capaç de millorar la nostra societat, ja que l’avanç científic, la recerca i l’educació són, sens dubte, el motor del progrés”.