Enllaços recomanats

ISGlobal

Imprimir la notícia

L'exposició a la contaminació atmosfèrica durant l'embaràs podria augmentar la pressió sanguínia de nenes i nens

Barcelona, 12 Novembre 2020

• Un estudi analitza l’impacte pre i postnatal que tenen en la pressió arterial infantil factors urbans com la pol·lució, el soroll o la densitat d’edificis.
  • Viure durant l’embaràs o la infantesa en un entorn urbà amb alts nivells de contaminació atmosfèrica i de soroll i una elevada densitat d’edificis pot contribuir a augmentar la pressió arterial en la infància. Així ho conclou un estudi liderat per l’Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal), centre impulsat per la Fundació ”la Caixa”, i publicat a la revista Environment International.