La Fundació ”la Caixa” impulsa el primer gran projecte europeu de placenta artificial

Barcelona, 3 Desembre 2020

• La Fundació ”la Caixa” destinarà, en una primera fase, 3,35 milions d’euros al projecte, amb l’objectiu de contribuir a salvar vides de nadons prematurs extrems (de sis mesos o menys). Només a Europa es produeixen 25.000 naixements cada any d’aquestes característiques.
  • La placenta artificial permetrà mantenir el nadó en un entorn semblant a l’úter matern, connectat a un cordó umbilical artificial, i disminuir les seqüeles i els costos.