Enllaços recomanats

#ObservatoriFundlaCaixa

Imprimir la notícia

La Fundació ”la Caixa” atorga 1,5 milions d’euros a investigacions socials d’excel·lència

Barcelona, 11 Desembre 2020

• L’entitat impulsarà 15 projectes: 14 es desenvoluparan a centres de recerca a Espanya i 1 a Portugal. Tots ells ajudaran a comprendre els reptes socials més rellevants en l’actualitat.
  • Cinc dels projectes estudien algunes de les implicacions socials, econòmiques i sanitàries del coronavirus.
  • Canvi climàtic, pobresa, violència de gènere, assetjament laboral o cures pal·liatives són altres temes que s’analitzaran en profunditat.