El TNC i la Fundació ”la Caixa” porten a l’escenari la realitat de La Font de la Pólvora

Barcelona, 22 Febrer 2021

• Una obra del dramaturg Llàtzer Garcia en diàleg amb els joves d’un dels barris gironins més perjudicats per la desigualtat.
  • L’espectacle s’emmarca dins del programa Art for Change de Fundació ”la Caixa”.

CaixaForum+CaixaForum+ desvela la seva programació per a aquesta tardor, carregada d’estrenes originals i en exclusiva

Destaquen llargmetratges com Sonoma, sobre l’espectacle de La Veronal, i sèries com Fanzilona, que aborda cinc dècades de la cultura alternativa barcelonina; Booklovers, sobre la dimensió llibresca de les ciutats; From Vinyl to Camila, aproximació irreverent a l’evolució de la música dels últims seixanta anys, o Je suis un ange, deconstruint «Alexina B.», sobre el procés creatiu de l’òpera homònima.