Formació contra la bretxa digital de les persones en risc d’exclusió

Barcelona, 9 Març 2021

• La Fundació ”la Caixa”, i la Fundació Accenture s’uneixen per proporcionar formació digital a més de 10.000 persones a tota Espanya que els ajudi a mostrar-se oberts davant la transformació i l’experiència digital.
  • A través de la plataforma d’Accenture Emplea+, els tècnics d’Incorpora, el programa d’inserció sociolaboral de la Fundació ”la Caixa”, podran treballar amb beneficiaris d’entitats socials en el desenvolupament de les seves competències digitals i de comunicació.
  • Cada formador impartirà el curs adaptant el seu contingut i metodologia a les necessitats i perfils de l’alumnat amb l’objectiu que tots assoleixin un nivell que permeti millorar la seva ocupabilitat.