Enllaços recomanats

Programa Sempre Acompanyats

Imprimir la notícia

La Fundació ”la Caixa” llança la segona edició de la campanya Truca a la porta per conscienciar i detectar situacions de soledat en gent gran

Barcelona, 28 Setembre 2021

• La Fundació ”la Caixa” posa en marxa la segona edició d’una campanya de sensibilització per implicar la ciutadania i afrontar situacions de soledat no desitjada en la gent gran fent visible la realitat que s’amaga rere algunes portes.
  • El context pandèmic continua causant un gran impacte en el sentiment de soledat de la gent gran. Aquesta experiència ha posat de manifest la importància de promoure els recursos i les fortaleses personals per afrontar aquestes situacions.
  • L’objectiu del programa Sempre Acompanyats és empoderar les persones en situació de soledat, facilitar la construcció d’una comunitat que es comprometi amb elles i sensibilitzar la ciutadania per encarar aquestes situacions. A Espanya, les persones més grans de 65 anys representen el 19,1 % de la població i es preveu que aquest percentatge augmenti fins a un 24,9 % el 2068.