CaixaForum Barcelona explora una mirada col·lectiva i ecològica de l’art

Barcelona, 21 Octubre 2021

• L’exposició La propera mutació, comissariada per Xavier Acarín Wieland, és la primera proposta expositiva de la temporada 2021-2022 de l’actual convocatòria de comissariat per a joves professionals del programa de Suport a la Creació Artística de la Fundació ”la Caixa” a CaixaForum Barcelona.
  • La mostra presenta el treball de diverses generacions d’artistes que, a partir de l’objecte, s’endinsen en una perspectiva col·lectiva i ecològica per pensar com podem viure d’una altra manera.
  • A partir de la metàfora del procés de mutació dels virus, dels quals es parla molt en temps de pandèmia, l’exposició reflexiona sobre la manera en què la transformació profunda del món actual definirà la nostra capacitat d’adaptació, i propugna valors com la interacció, el mutualisme i la pluralitat.