CosmoCaixa s’omple d’experiments en viu, un viatge astronòmic i realitat virtual microscòpica per a la Setmana de la Ciència

Barcelona, 5 Novembre 2021

• CosmoCaixa se suma a la 26a Setmana de la Ciència, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, amb un programa ple de ciència i investigació en directe. El museu ofereix un ventall d’activitats que permetrà els visitants experimentar en tallers i activitats participatives, reflexionar sobre la importància de preservar el medi ambient i endinsar-se al món microscòpic de la mà d’un científic d’IrsiCaixa.