La Fundació ”la Caixa” eleva a 61 milions d’euros la seva inversió per a acció social a Andalusia el 2021

Còrdova, 5 Novembre 2021

• El president de la Junta d’Andalusia, Juan Manuel Moreno, i el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, han signat a Còrdova un conveni marc que recull la col·laboració entre totes dues institucions.
  • Amb aquest acord, la Fundació ”la Caixa”, en resposta a la conjuntura actual, intensifica el seu compromís amb Andalusia i destina 61 milions d’euros el 2021 al desenvolupament de programes i activitats de l’entitat donant prioritat als projectes socials adreçats a lluitar contra la pobresa infantil i a fomentar la contractació de col·lectius vulnerables.
  • «Tot i la millora de la situació sanitària i l’aixecament progressiu de les restriccions, l’impacte de la crisi provocada per la pandemia encara és patent en molts sectors de la societat. És el cas dels col·lectius més vulnerables, als quals la Fundació ”la Caixa” es dirigeix a través de diferents programes de lluita contra la pobresa i l’exclusió. Aquest any, el nostre objectiu és prioritzar aquests projectes per estar més a prop de les persones que més ho necessiten», ha explicat Isidre Fainé.