Symphony triomfa en la indústria de l’entreteniment temàtic amb un dels premis Thea Awards

Barcelona, 17 Novembre 2021

• La pel·lícula Symphony, impulsada per la Fundació ”la Caixa”, en col·laboració amb el director Gustavo Dudamel, ha estat premiada amb el Thea Award for Outstanding Achievement – Immersive Experience que atorga la Themed Entertainment Association (TEA).
  • Des del 1994, els prestigiosos premis Thea atorguen anualment premis d’excel·lència a creadors, parcs d’atraccions, exhibicions i experiències amb la finalitat de reconèixer els seus èxits i els seus talents dins de la indústria de l’entreteniment temàtic.
  • A més, Symphony ha guanyat recentment el Best Cinematic Live Action Award al Vancouver International Film Festival; així mateix, va rebre una menció especial al Guanajuato International Film Festival de Mèxic i va quedar finalista al 74è Festival Internacional de Cinema de Canes, en el cicuit Cannes XR – Marché du Film, on es presenten films de realitat virtual.