La Fundació ”la Caixa” destina 67 milions d’euros a acció social a la Comunitat de Madrid

Madrid, 26 Novembre 2021

• La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, i el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila Bertrán, han signat avui un acord marc que preveu la col·laboració entre aquestes dues institucions en matèria d’acció social, científica, cultural i educativa per a aquest any.
  • La Fundació ”la Caixa” consolida una inversió de 67 milions d’euros per al desenvolupament de programes i activitats a la Comunitat de Madrid.
  • Amb aquest acord, l’entitat intensifica el seu compromís amb la Comunitat de Madrid i potencia els projectes socials dirigits a lluitar contra la pobresa infantil i a facilitar la integració laboral de col·lectius desafavorits, entre altres iniciatives.