La Fundació ”la Caixa” destina 12,5 milions d’euros a acció social a Galícia

Santiago de Compostela, 1 Desembre 2021

• El president de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, i el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, han signat a Santiago de Compostel·la un acord marc que preveu la col·laboració entre ambdues institucions en matèria d’acció social, educativa i cultural.
  • Globalment, l’entitat reforça el seu compromís amb Galícia i potencia els projectes socials dirigits a lluitar contra la pobresa i l’exclusió social i a facilitar una feina a persones en situació de vulnerabilitat, en resposta a la conjuntura actual.
  • «La pandèmia ha tingut un impacte molt directe en el benestar de les persones més vulnerables. Per això, el nostre objectiu prioritari aquest any és intentar pal·liar les conseqüències que ha tingut aquesta crisi en la vida dels ciutadans. Per fer-ho, disposem de programes socials, educatius i culturals de la Fundació plenament consolidats a Galícia i amb resultats contrastats», ha explicat el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé.