La Fundació ”la Caixa” destina 14 milions d’euros a acció social a Navarra

Pamplona, 2 Desembre 2021

• La presidenta del Govern de Navarra, María Chivite, i el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, han signat a Pamplona un acord marc que recull la col·laboració entre ambdues institucions en matèria d’acció social, educativa i cultural.
  • Globalment, l’entitat reforça el seu compromís amb la Comunitat Foral i, en resposta a la conjuntura actual, potencia els projectes socials dirigits a lluitar contra la pobresa i l’exclusió, i a facilitar una feina a persones en situació de vulnerabilitat
  • «Els efectes de la crisi social provocada per la pandèmia de la COVID-19 s’allargaran en el temps; especialment, pel seu impacte en les persones més vulnerables. El nostre objectiu és intentar pal·liar aquestes desigualtats potenciant programes socials que tenen una acció transformadora contrastada. Perquè només podem parlar de progrés si progressem tots», ha explicat Isidre Fainé, president de la Fundació ”la Caixa”.