La Fundació ”la Caixa” destina 11,5 milions d’euros a acció social a Euskadi

Vitoria-Gasteiz, 3 Desembre 2021

• El lehendakari del Govern basc, Iñigo Urkullu, i el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, han presentat a Vitòria-Gasteiz un acord marc que preveu la col·laboració entre les dues institucions en matèria d’acció social, educativa i cultural.
  • La lluita contra la pobresa infantil, l’atenció a persones grans i malalts avançats, així com la integració laboral de col·lectius desafavorits, en resposta a la conjuntura actual, constitueixen els pilars d’aquest acord.
  • «Reforcem la nostra acció social a Euskadi amb una premissa: només és progrés si progressem tots, sense deixar ningú enrere. Per això, el nostre objectiu primordial aquest any és donar resposta als reptes que encara planteja la crisi socioeconòmica derivada de la COVID-19. Especialment, pel seu impacte en las persones més vulnerables», ha explicat el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé.