Enllaços recomanats

Fundació SHE

Imprimir la notícia

El Dr. Valentí Fuster ressalta la importància de l’educació en la prevenció de malalties cardiovasculars en la celebració del 10è aniversari de la Fundació SHE

Barcelona, 30 Setembre 2022

• L’esdeveniment ha comptat amb l’assistència de Maria Eugènia Gay, delegada del Govern a Catalunya; Josep Maria Argimon, conseller de Salut de la Generalitat de Catalunya; Jaume Collboni, 1r tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona; i Antoni Vila Bertrán, director general de la Fundació ”la Caixa”.
  • La Fundació SHE, que compta amb el suport de la Fundació ”la Caixa”, porta deu anys investigant per generar i validar hipòtesis científiques per educar en hàbits saludables la societat, especialment la infància, i poder actuar sobre variables que afecten la salut cardiovascular, les malalties de les quals són la primera causa de mort al món.