CaixaForum Palma descobreix com l’art ha representat l’ésser humà al llarg de la història

Palma, 10 Novembre 2022

• L’exposició La imatge humana. Art, identitats i simbolisme explora la representació de l’ésser humà al llarg de la història de l’art a través de diferents cultures i èpoques fins a l’actualitat, en el marc d’una nova col·laboració amb el British Museum. La mostra inclou, a més, una selecció d’obres de la Col·lecció d’Art Contemporani Fundació ”la Caixa”.
  • A través de 149 obres marcadament diverses i heterogènies, com ara escultures, pintures, filmacions, dibuixos, numismàtica, fotografia, videoinstal·lacions i objectes, l’exposició posa en diàleg per primera vegada els fons del British Museum amb la col·lecció de la Fundació ”la Caixa”.
  • Obres icòniques de civilitzacions antigues es juxtaposen a altres obres d’art contemporani, cosa que permet generar comparacions transculturals. Entre els artistes, hi figuren noms com Henri Matisse, Goya, Manet, Madrazo, Tàpies, Albrecht Dürer, Christopher Williams, Vanessa Beercroft o Tom Wesselmann.