Neix CaixaForum+

Madrid, 13 Desembre 2022

• La Fundació ”la Caixa” ha presentat avui CaixaForum+, una ambiciosa plataforma online amb un catàleg de propostes culturals i de divulgació científica únic al nostre país. CaixaForum+ omple un buit en l’oferta audiovisual del país i aspira a ser la plataforma de referència en la difusió cultural i científica en el món de parla hispana.
  • CaixaForum+ arrenca amb una oferta inicial de més de 300 títols, més de 1.000 peces de vídeo i àudio i 564 hores de contingut. Prop de la meitat són produccions originals de la Fundació ”la Caixa”. El catàleg es completa amb col·laboracions amb altres institucions culturals nacionals i internacions, i també amb la compra de drets de continguts ja preexistents que complementen les diferents línies editorials.
  • Els usuaris hi podran trobar sèries, pòdcasts, documentals, pel·lícules, art digital, programes de divulgació, entrevistes, concerts i òperes, i un llarg etcètera de formats a l’entorn de nou temàtiques: arts visuals i plàstiques, arts escèniques, música, literatura, pensament i història, cinema, arquitectura i disseny, ciències de la vida i ciències físiques.