Imprimir la notícia

La Fundació ”la Caixa” i l’hospital Clínic Barcelona inauguren un espai per a les persones amb malalties avançades i els seus familiars

Barcelona, 20 Gener 2023

• L’Espai Fundació ”la Caixa” d’Atenció Integral està adreçat a pacients que es troben en un procés de malaltia avançada i als seus familiars. Es tracta d’un lloc acollidor que contribueix a generar benestar i reduir l’estrès oferint un espai d’intimitat. Les persones ingressades i els seus acompanyants poden rebre atenció emocional i apropar-se al confort de “sentir-se com a casa”.
  • El nou espai s’emmarca dins del Programa per a l’Atenció Integral a Persones amb Malalties Avançades de la Fundació ”la Caixa” i s’ubica a la unitat d’oncologia mèdica de l’hospital Clínic Barcelona.
  • «Aquest és un programa amb un rerefons molt transcendent. Perquè més enllà de l’atenció integral a les persones amb malalties avançades, genera consciència social a l’hora de posar en valor el dret humà de rebre un acompanyament de qualitat. A la vida sempre és molt important sentir-se estimat, i encara ho és més en circumstàncies adverses com la malaltia», ha destacat Isidre Fainé, president de la Fundació ”la Caixa”.