Enllaços recomanats

CaixaForum Lleida

CosmoCaixa

Imprimir la notícia

La Fundació ”la Caixa” analitza l’origen de la vida en un cicle de conferències amb personalitats científiques internacionals

Barcelona, 20 Febrer 2023

• La Fundació ”la Caixa” presenta, en col·laboració amb la Fundació Joan Oró, el nou cicle de conferències L’origen de la vida, a càrrec d’experts d’alt nivell. Una iniciativa que es durà a terme a CaixaForum Lleida i al Museu de la Ciència CosmoCaixa per celebrar el centenari del naixement del famós científic Joan Oró.
  • Els experts en biologia i astronomia Antonio Lazcano, John D. Sutherland i Dave Speijer, i l’astrofísica Lisa Kaltenegger compartiran amb els assistents els seus coneixements sobre l’origen de la vida, i també sobre la possibilitat de l’existència de vida en altres planetes.
  • Aquest nou cicle, que se celebrarà del 28 de febrer al 22 de març a tots dos museus, vol retre homenatge a la figura de Joan Oró, bioquímic i biòleg molecular lleidatà, que va fer importants contribucions a l’estudi sobre l’origen de la vida i va esdevenir assessor de la NASA.