Enllaços recomanats

CaixaForum Barcelona

Imprimir la notícia

El Bolero de Ravel: un viatge immersiu a l’epicentre de l’orquestra simfònica

Barcelona, 2 Març 2023

• La Fundació ”la Caixa” proposa un nou viatge immersiu per gaudir de la música d’una manera innovadora gràcies a la tecnologia de realitat virtual (VR) a través del clàssic Bolero de Ravel, sota la batuta del mestre Josep Pons i amb direcció d’Igor Cortadellas.
  • El projecte, en col·laboració amb el Gran Teatre del Liceu, proposa als espectadors accedir a l’interior de l’orquestra i gaudir de la totalitat d’aquest clàssic hipnòtic de Maurice Ravel en un lloc privilegiat: en mig d’una orquestra, envoltats dels músics, en una experiència 360 graus.
  • Després de l’èxit del multipremiat projecte Symphony i seguint-ne els passos, la Fundació ”la Caixa” torna a presentar una experiència immersiva que ara s’estrena a CaixaForum Barcelona.