Enllaços recomanats

Fundació de l'Esperança

Imprimir la notícia

La Fundació de l’Esperança ha atès 8.000 persones en risc de pobresa i exclusió social

Barcelona, 3 Octubre 2023

• La Fundació de l’Esperança, constituïda l’any 2013 per la Fundació ”la Caixa”, és una entitat d’acció social directa i de proximitat que lluita contra la pobresa i l’exclusió social al districte de Ciutat Vella. La institució ofereix atenció i recursos a més de 500 famílies cada any.
  • Treballant en xarxa amb les entitats i altres agents del territori, ha acompanyat més de 3.600 infants i adolescents a través del suport educatiu a la infància i ha obert les portes de la inserció laboral a prop de 2.000 persones en risc d’exclusió, que han pogut formar-se i trobar feina o crear el seu propi projecte d’autoocupació.
  • Per donar resposta a les necessitats socials detectades, l’entitat ha posat en marxa al llarg d’aquests anys nous projectes, com per exemple l’Espai Familiar, dedicat a millorar el procés de criança (de 0 a 3 anys) i a compartir experiències i inquietuds en un entorn segur i favorable per al desenvolupament dels nadons.