La Fundació ”la Caixa” posa la primera pedra del CaixaResearch Institute

Barcelona, 31 Octubre 2023

• Serà el primer centre de recerca especialitzat en immunologia d’Espanya i un dels primers d’Europa. Amb una inversió de al voltant de 100 milions d’euros, tindrà una extensió total aproximada de més de 20.000 m2 i es preveu que hi treballin 500 persones.
  • L’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, i el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, han estat els encarregats de posar la primera pedra del centre.
  • L’institut, sota la direcció científica del doctor Josep Tabernero, té com a objectiu atraure nous perfils de talent que contribueixin a projectar la recerca i la innovació biomèdica en un dels camps més prometedors per a la salut. Recentment, el doctor Antoni Ribas, expert mundial en immunoteràpia, ha estat escollit president del comitè assessor del futur equipament.