La Fundació ”la Caixa” crea ArtStudio CaixaForum per acollir la principal col·lecció privada d’Europa

L'Hospitalet de Llobregat, 21 Desembre 2023

• L’edifici, que tindrà una superfície de 10.000 metres quadrats i comportarà una inversió de 12 milions d’euros, estarà situat al Districte Cultural de l’Hospitalet de Llobregat (Barcelona), una nova àrea que la ciutat vol convertir en pol cultural destinat al teixit creatiu.
  • El nou ArtStudio CaixaForum està concebut com a centre de referència estatal per a la recerca i la conservació d’obres d’art, a més de ser un think tank amb la missió de permetre la trobada de professionals de l’art, la cultura i el pensament de l’àmbit nacional i internacional.