Els Premis Fundació ”la Caixa” a la Innovació Social reconeixen 12 projectes amb una visió transformadora per enfrontar els reptes de la societat

Madrid, 1 Febrer 2024

• Les iniciatives guardonades promouen la cohesió social, la lluita contra la pobresa i la inclusió de les persones en situació de vulnerabilitat.
  • El jurat ha distingit amb 10 premis i 2 accèssits la visió transformadora i innovadora de les iniciatives guardonades, que incideixen en àmbits com l’ocupabilitat de les persones amb discapacitat, l’empoderament del món rural, el sensellarisme, la convivència intercultural i l’atenció socioeducativa infantil i juvenil.
  • La cerimònia de lliurament dels premis s’ha celebrat a CaixaForum Madrid i ha estat presidida per la ministra d’Educació, Formació Professional i Esports i portaveu del Govern, Pilar Alegría, i el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila Bertrán.