Caixaforum Barcelona presenta concerts d'artistes multipremiats internacionalment i un viatge per les capitals de la música clàssica

Barcelona, 9 Febrer 2024

• La Fundació ”la Caixa” presenta a CaixaForum Barcelona la nova programació de la Temporada Musical que se celebrarà de l’11 de febrer al 17 de març, en la qual els amants de la música gaudiran d’una cuidada selecció de concerts de diferents gèneres.
  • La nova Temporada Musical inclou al Duo Stoica, compost pels germans Stoica: Razvan amb el seu violí Stradivarius i Andreea al piano; els sons escocesos del violinista Duncan Chisholm; la saxofonista Camila George, qui presentarà la seva barreja d’afrofuturisme, hip hop i jazz; i la mezzosoprano Katia Ledoux, que interpretarà èxits internacionals dels últims 500 anys.
  • Per a completar la programació musical, del 19 de febrer al 18 de març, el centre acollirà el cicle de conferències Les ciutats de la música clàssica. El divulgador musical i escriptor David Puertas presentarà i guiarà aquestes sessions fent un recorregut per les ciutats més icòniques de la música clàssica, com Viena, París, Londres, Leipzig i Venècia.