Últimes notícies

Data i lloc

Et mantenim al dia

Subscriu-t’hi

Rep la newsletter per tenir informació sobre els nostres programes.

Contacta'ns

Contacta amb nosaltres per obtenir més informació sobre els nostres programes i iniciatives.

ALMA, la xarxa social social

Units en cos i ànima

36 comunitats i entitats participants obren les portes dels seus centres de culte a Barcelona per celebrar la Nit de les Religions, una trobada cultural organitzada per AUDIR amb el suport del projecte ICI de la Fundació ”la Caixa”.

La entrada Units en cos i ànima se publicó primero en ALMA.

La vida al final de la vida

En la recta final de la vida, la companyia esdevé un gran tresor. Amb l’objectiu d’oferir-ne a les persones que en necessiten va néixer el programa Final de vida i soledat de la Fundació ”la Caixa”, actiu fins i tot en temps de COVID-19.

La entrada La vida al final de la vida se publicó primero en ALMA.

Vacunes, la màgia salvavides

En la Setmana Mundial de la Immunització, parlem amb Gail Rodgers, de la Fundació Bill i Melinda Gates, i Seth Berkley, CEO de GAVI, entitat creadora, juntament amb la Fundació ”la Caixa”, de l’Aliança per a la Vacunació Infantil.

La entrada Vacunes, la màgia salvavides se publicó primero en ALMA.

Següent